Må’ru så Maarud!

Et slagord som de fleste i Norge kjenner og har et forhold til. Maarud er en svært sterk merkevare og for mange selve symbolet på «lørdagskos».

De har produsert snacks til befolkningen helt siden 1936, og vokste raskt til å bli en stor og solid bedrift. I dag har de over 200 ansatte i Norge, og naturlig nok har de jevnlig behov for ny arbeidskraft. Viktige verdier for Maarud er glød, lagånd og kvalitet. Og det er viktig å finne de rette ansatte, de som kan ivareta disse verdiene. Vi er stolte over tilliten Maarud har til oss og våre anbefalte mediestrategier.

Annonsering

Maarud har svært forskjellige stillinger som skal besettes. Det er stillinger innen både produksjon, utvikling, økonomi og ledelse, og målet er å finne medarbeidere som er godt kvalifiserte til jobben de skal utføre og som er gode lagspillere.

Selv om Maarud er en attraktiv arbeidsplass, må vi også til disse stillingene kjempe om «de beste». Kreativt team følger med i tiden, både med tanke på hvilke flater som er mest i skuddet og hvilke design som gir best oppmerksomhet. Maaruds enkle annonsedesign gir god synlighet og oppmerksomhet, og logo sammen med slagord taler for seg.

Vi benytter forskjellige digitale flater til utlysningene, basert på stillingstype. Mediale pakker i avisene, Facebook, Instagram, fagtidsskrift og annet.

Resultat

Vi har tro på at våre strategier virker! Det enkle designet, og med publisering på de rette digitale flatene, skaper oppmerksomhet. Maarud-navnet oser solididet og trygghet, og mange ønsker å jobbe der.

Og ved å analysere statistikker og se på tall, vet vi hvordan de skal få de beste resultatene – altså: De beste søkerne.

Selv stillinger det er vanskelig å rekruttere til har Maarud/vi klart å komme i mål med.

LES FLERE SUKSESSHISTORIER

Må’ru så Maarud!

Et slagord som de fleste i Norge kjenner og har et forhold til. Maarud er en svært sterk merkevare og for mange selve symbolet på «lørdagskos».

De har produsert snacks til befolkningen helt siden 1936, og vokste raskt til å bli en stor og solid bedrift. I dag har de over 200 ansatte i Norge, og naturlig nok har de jevnlig behov for ny arbeidskraft. Viktige verdier for Maarud er glød, lagånd og kvalitet. Og det er viktig å finne de rette ansatte, de som kan ivareta disse verdiene. Vi er stolte over tilliten Maarud har til oss og våre anbefalte mediestrategier.

Annonsering

Maarud har svært forskjellige stillinger som skal besettes. Det er stillinger innen både produksjon, utvikling, økonomi og ledelse, og målet er å finne medarbeidere som er godt kvalifiserte til jobben de skal utføre og som er gode lagspillere.

Selv om Maarud er en attraktiv arbeidsplass, må vi også til disse stillingene kjempe om «de beste». Kreativt team følger med i tiden, både med tanke på hvilke flater som er mest i skuddet og hvilke design som gir best oppmerksomhet. Maaruds enkle annonsedesign gir god synlighet og oppmerksomhet, og logo sammen med slagord taler for seg.

Vi benytter forskjellige digitale flater til utlysningene, basert på stillingstype. Mediale pakker i avisene, Facebook, Instagram, fagtidsskrift og annet.

Resultat

Vi har tro på at våre strategier virker! Det enkle designet, og med publisering på de rette digitale flatene, skaper oppmerksomhet. Maarud-navnet oser solididet og trygghet, og mange ønsker å jobbe der.

Og ved å analysere statistikker og se på tall, vet vi hvordan de skal få de beste resultatene – altså: De beste søkerne.

Selv stillinger det er vanskelig å rekruttere til har Maarud/vi klart å komme i mål med.

LES FLERE SUKSESSHISTORIER