#ELSKEDEBY – en unik vri med knallsuksess!
I anledning det store miljøprosjektet #elskedeby skulle Ragn-Sells ansette servicesjåfører, og ønsket en engasjerende kampanje. Det gikk over all forventning.
Bedre bymiljø
Sammen med bedriftene KLP og Bring ønsker Ragn-Sells å redusere både trafikk, utslipp og støy i byen, og rett og slett få et bedre bymiljø. Slik ble miljøprosjektet #ELSKEDEBY til.
Ragn-Sells skulle ansette servicesjåfører til dette prosjektet, og vi på Jobbsys.no hev vi oss rundt for å lage en kampanje. Målet var å skape et stort engasjement.


Kreativ utforming
Kreativt team fikk oppgaven å lage bannere til Facebook og Snapchat. Disse ble bygget opp i Photoshop og senere lagt på effekter i After-effects. Utfordringen her var å beholde en tydelig avsender – Ragn-Sells – men ha fokus på selve miljøprosjektet. Hele hensikten med kampanjen var å fenge mennesker som ønsker å jobbe for et bedre miljø.
Det var utviklet en god profil for #Elskedeby med mye grafikk og bilder som vi ønsket å få med på bannerne. Vi ville også få med bevegelse for å skape oppmerksomhet.
Resultater
Resultatet var over all forventning! Kampanjene fikk gode visninger og klikk inn til fullteksten.Etter avsluttet kampanje var det kommet inn over 100 relevante søknader til stillingen.
