Forfatter: Ida Elise Østberg
Estimert lesetid: 2 minutter
Nøkkelord: Ledige stillinger, annonsering, Employer Branding
Mennesket i sentrum
På fem år har Ecura vokst fra 120 til 2000 ansatte. Vi er stolte av at vi har fått lov til å bistå dem i å få kvalifiserte kandidater til sine ledige stillinger.
Ecura AS ble etablert i 2016 og leverer helse- og omsorgstjenester til private og offentlig kunder. De tilbyr heldøgns bo- og habiliteringstjenester for personer med utviklingshemming, autismespekterforstyrrelser og psykiske lidelser. De er i en rekke kommuner godkjent leverandør av tjenesten Brukerstyrt Personlig Assistanse (BPA) og tilbyr også vikar- og bemanningsløsninger av helsefagpersonell i hele Norge.
Ecura setter mennesket i sentrum, og har fokus på omsorg for alle – med verdighet og kvalitet. Vår jobb er å få frem de gode verdiene i stillingsannonsene vi lager for dem.
Nasjonal rekrutteringskampanje
Vi har laget kampanjer for Ecura siden 2016, og det har vært gledelig å se Ecuras vekst. Vi bistår når det er behov for å rekruttere og fryder oss over nye, kvalifiserte ansatte.
Da Corona-pandemien rammet oss, fikk Ecura et enormt behov for nye ansatte. Les om den nasjonale kampanjen vi laget som økte Ecuras med 200%

Materiell og mediestrategi i stadig utvikling
Når vi går i gang med en kampanje, starter vi alltid med å lage en mediestrategi sammen med kunden. Strategien er unik for hver gang, da den tilpasses stillingen og målgruppen. Det samme gjelder materiellet, som i tillegg tilpasses kanalen det skal vises i.
For Ecura har vi laget bildeanimasjon og tekstanimasjon. I tillegg benytter vi videoer i materiellet vi lager for dem. Da Ecura nå i vår søkte etter sommervikarer, ble det laget videomateriell til snapchat og tiktok for å nå ut til den aktuelle målgruppen.
Vi gleder oss til videre samarbeid med Ecura. Vårt løfte til dem og alle våre andre kunder er å holde oss oppdatert på alt som rører seg i bransjen. På den måten har vi til enhver tid et godt utgangspunkt for å lage gode kampanjer.