Fagprat
Hvorfor annonsere jobbutlysninger på Snapchat?
Er Snapchat en god kanal å annonsere ledige stillinger i? Absolutt! Les våre erfaringer og anbefalinger i denne kanalen. Les mer →
Hvorfor annonsere jobbutlysninger på Meta?
I dag er Facebook et kjent begrep for folk flest, og Zuckerberg står i front i selskapet som nå heter Meta. Kanskje er det på en Meta-plattform du finner din neste ansatte? Les mer →
Stillingsannonsen som trigger til søk
Din ledige stilling må skape oppmerksomhet og trigge kandidater til handling, i en tid hvor mange aktører kjemper om det samme. Helt klart en utfordring, men ikke umulig. Les mer →
Teksten som treffer
Mange som skal skrive tekst til jobbannonse opplever at de sitter med mye informasjon som kan være vanskelig å formulere riktig. Hvordan skrive en informativ tekst som både treffer og frister til søk? Les mer →
Google Display
Google Displaynettverket når ut til 90% av internettbrukere i hele verden, på mangfoldige nettsteder som nyhetssider, fagsteder, blogger, apper og andre google-tjenester som Gmail og YouTube. Når er det lurt å bruke Google Display annonsering? Les mer →
Hva er GDPR?
Personvernloven sikrer at alle forbrukere har kontroll over sine egne data. Hvordan kan din bedrift ivareta dette? Og – visste du at nyansettelser er en av situasjonene hvor man må ha GDPR-reglene i bakhodet? Les mer →