Fagprat

Stillingsannonsen som trigger til søk

Din ledige stilling må skape oppmerksomhet og trigge kandidater til handling, i en tid hvor mange aktører kjemper om det samme. Helt klart en utfordring, men ikke umulig. Les mer →

Les mer »

Teksten som treffer

Mange som skal skrive tekst til jobbannonse opplever at de sitter med mye informasjon som kan være vanskelig å formulere riktig. Hvordan skrive en informativ tekst som både treffer og frister til søk? Les mer →

Les mer »

Google Display

Google Displaynettverket når ut til 90% av internettbrukere i hele verden, på mangfoldige nettsteder som nyhetssider, fagsteder, blogger, apper og andre google-tjenester som Gmail og YouTube. Når er det lurt å bruke Google Display annonsering? Les mer →

Les mer »

Hva er GDPR?

Personvernloven sikrer at alle forbrukere har kontroll over sine egne data. Hvordan kan din bedrift ivareta dette? Og – visste du at nyansettelser er en av situasjonene hvor man må ha GDPR-reglene i bakhodet? Les mer →

Les mer »